האם צמידי יהלומים שווים את זה?

יהלומים הם אחד היקר ביותר מבוקש אבני חן בעולם. הם ידועים בזכות הברק, הצבע והעמידות שלהם, מה שהופך אותם להשקעה נהדרת (או כך לפחות הם אומרים). אבל האם יהלומים באמת יש ערך? או שזה רק תוכנית שיווק? בואו לגלות!

האם יהלומים הם לנצח?

יהלומים הם לנצח. ביטוי זה הוא כל כך ידוע כי זה הפך להיות קלישאה, אבל מה זה אומר? יהלומים הם אחד החומרים הקשים ביותר על פני כדור הארץ, מה שאומר שהם יכולים להימשך מאות שנים מבלי לאבד את הברק או הערך שלהם. הם גם סמל של אהבה ומחויבות כאשר הם ניתנים כטבעת אירוסין או טבעת נישואין.

יהלומים שימשו בתכשיטים מאז ימי קדם, אך הם לא התגלו למעשה עד לסביבות 700 לספירה על ידי סוחרים ערבים שקראו להם על שם ארצם (דהב). כיום, יהלומים מגיעים בצבעים רבים ושונים מלבד לבן-חומים צהבהבים הנקראים" כנרית", כחולים ירקרקים הנקראים" ורוד "או אדומים הנקראים"מפואר". צבע היהלום תלוי בכמות הפחמן הכלול בתוך האבן; רוב הלבנים אינם מכילים פחמן כלל!

כיצד מייצרים יהלומים?

יהלום הוא אבן יקרה שיש לה שימושים רבים. יהלומים משמשים בתכשיטים, ביישומים תעשייתיים ובהשקעה. הערך של היהלום תלוי בחיתוך, בהירות וצבע.

הנדירות של יהלום הופכת אותו למצרך יקר לייצור, מה שאומר שאתה יכול לצפות לשלם מחיר גבוה עבור אחד אם תחליט לרכוש אחד לעצמך או למישהו אחר. אם אתה חושב על רכישת טבעת יהלום אבל לא בטוח אם זה שווה את הכסף, הנה כמה סיבות מדוע יהלומים עשוי להיות מתאים לך:

הם נדירים! על פי אינסטופדיה , ישנם כ -150 מיליון קראט המיוצרים מדי שנה ברחבי העולם-זה רק 1/2 מתוך 1% מכלל היהלומים הידועים (ורק 10% מהחומר שנכרה). במילים אחרות: לא הרבה אנשים שמים יד על היפות האלה!

אתה לא רק לקנות טבעות אירוסין איתם או; הם עושים מתנות גדולות מדי! יום השנה שלך? למה לא לחגוג עם משהו נוצץ? יום ההולדת שלך? בבקשה תפסיק לשאול אותי אם אני רוצה משהו אחר…

יהלומים הם יקרים, ולכן הם נחשבים לעתים קרובות להיות החבר הכי טוב של הילדה. אבל מה לגבי כאשר אתה רוצה לתת את החבר הכי טוב שלך משהו מיוחד? צמידי יהלומים יכולים לעזור לך לעשות בדיוק את זה!

יהלומים מגיעים בכל הצורות, הגדלים והצבעים השונים-וכולם יפים באותה מידה. הם יכולים גם להיות יקרים מאוד בהתאם לאיכותם וגודלם; טבעת יהלום 1 קראט תעלה הרבה יותר מאשר טבעת 0.25 קראט (אם כי זה עדיין עשוי להיות שווה את זה). אז אם אתה מחפש משהו ייחודי אבל לא רוצה לשבור את הבנק על הרכישה שלך, שקול לקנות את החברה שלך אחת האבנים היקרות האלה במקום:

אנו מאמינים כי זה שווה את ההשקעה לקנות צמיד יהלומים. היופי של אבנים יקרות אלה הוא ללא תחרות, והם יכולים להיות משוחק במשך שנים רבות. אם אתם מחפשים משהו מיוחד, שקלו להשקיע בתכשיטים מסוג זה!

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://berkowitz-jewelry.co.il/product-category/bracelets/

Related Post

שרשראות עם אבני חן – מהן אבני החן הפופולריות ביותר שמותאמות לשרשרת? ‏שרשראות עם אבני חן – מהן אבני החן הפופולריות ביותר שמותאמות לשרשרת? ‏

בחירת השרשראות הנכונות עם אבני חן היא היבט חשוב מאוד לשקול. כדאי לקנות שרשרת שהיא ההתאמה המושלמת לאישיות ולסגנון החיים הייחודי שלך. אז מה הן אבני החן הפופולריות ביותר לזוג